Виховна робота

Виховна діяльність класного керівника складна й багатогранна. Класний керівник проводить різноманітну виховну роботу з колективом учнів, з учителями свого класу, з батьками та громадськістю. Завдання виховної діяльності визначаються загальними завданнями виховання та конкретними умовами життя групи. Керівник повинен дбати про всебічний розвиток учнів, про виховання у них переконань, працьовитості, колективізму, про підвищення успішності та зміцнення дисципліни, про підготовку до праці.


На різних етапах розвитку колективу висуваються конкретні завдання виховання і, спираючись на учнівський колектив, впроваджується різноманітні виховні засоби роботи з групою та з окремими учнями. При цьому враховуються вікові особливості учнів, рівень їхніх знань та стан успішності, дисципліни в класі, наявність таких якостей як працьовитість, колективізм, усвідомлення громадського обов'язку.


Хорошим класним керівником стати нелегко... 


Проте ним може стати кожен викладач, який при наявності високих моральних якостей наполегливо працює над собою, сумлінно ставиться до дорученої справи,  дбає про всебічний розвиток учнів. 


Група 1-2 - "Мотористи (машиністи), матроси"

(2020/2021 н.р.)



Група 7-8  - "Мотористи (машиністи), матроси"

(2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 навч.роки)









































 
 
 
 
 


 



























 


































 



















Участь групи у конкурсах



 


















     

      


 











  
          
         




Немає коментарів:

Дописати коментар